30 Aralık 2016 Cuma

Okudum: Bab-ı Esrar (Ahmet Ümit)



Adı: Bab-ı Esrar
Yazar: Ahmet Ümit

Ödünç alıp okudum. Çok sürükleyiciydi, işim olmasa belki bir günde biterdi, ben 3 günde bitirebildim.

Öncesinde Elif Şafak'ın Aşk romanını okuduğum için Mevlana ve Şems konusu kafamda baya yer etmişti. Bu kitabı okurken zorlanmadım yani. Sürekli 'Aşk' kitabına aklım gitti, birbirleriyle örtüşüyorlar. Neyse..

Babası Türk olan İngiliz bir bayan (sigorta eksperi), bir otel yangınını araştırmak için Türkiye'ye gelir. Otele ödenecek tazminatı azaltmak veya hiç ödememek adına rapor hazırlaması gerekir. Ama olaylar pek yolunda gitmez. Otelin yangını biraz şaibelidir. Kaza gibi gösterilse de tanıklar başka ayrıntılar vermeye başlar.
Bu sırada bizim İngiliz bayana arada tuhaf görüntüler malum olmaya başlar. Şems'e benzer biri çıkar sürekli karşısına. Kendisinden başka kimsenin göremediği biri. Ona bir yüzük verir. Yüzük zaman zaman kanamaya başlar. Orası oldukça ilginç tabii. Otel olayı bir yandan sürerken, bir yandan da İngiliz bayanımızın babasını bulma hevesi başlar. Babası çook uzun yıllar önce ailesin bırakıp gitmiştir...

Çok heyecanlı ve sürükleyici. Okuyun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder