11 Kasım 2019 Pazartesi

Wet n Wild Ruj - E912C In The Flesh



Wet n Wild Ruj - E912C In The Flesh

Tam bir dudak rengi. Hafif pembemsi, yazın da kullanılır. Gerçi mevsime göre bir renk şartı yok ama ben biraz dikkat ediyorum işte.
10 tl idi aldığımda. Zor sürülüyor, kuru yapılı, biraz mat bir ruj ama çook kalıcı. Sabah 8 de sürdüm, çay içtim, yemek yedim, bulaştı bardaklara ama akşam 5 te hala duruyordu, rengini koruyor nasılsa. Çok başarılı buldum bu yönden.
Bir kötü yanı da kokusu berbat. Bozulmuş plastik maddeler gibi. İçine azcık esans bişey koysanız ölür müsünüz? Kokulu ruj seviyoruz biz. En olmadı bi vanilya..
 Neyse, kokusuna , kuruluğuna rağmen sevdim, herkese de öneririm.

2 yorum:

  1. Bu rujları ben de çok seviyorum ama kapakları çok kalitesiz ya valla:( elimde üç rengi var üçünün de kapaklarına ruj bulaşmış şekilde. Temzilemekten gına geldi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ondan bahsetmeyi unutmuşum. Yazık oluyor ruja, kapak yüzünden. Yine de seviyoruz :)

      Sil