21 Nisan 2016 Perşembe

Avon Ultra Color Ruj (saten) - Mocha




Avon Ultra Color Ruj (saten) - Mocha

Katalogda görüp de aldığım bir ruj değil kendisi. Numunesini denemiştim bir arkadaşımda, rengine bayıldım. O yüzden aldım. Kahverengiyi 50 yaş üstü düşünürdüm hep ama bu ton gayet güzel. Genç yaşa da gidiyor ve hiç sırıtmıyor. Koyu bir dudak rengi gibi duruyor.

Elimde tek ve çok kat sürülmüş hali var. Ama dudakta tek katta da rengini veriyor. Simli değil, çok kremsi de değil. Tam anlamıyla bir ruj :)

Aldığım fiyatı 14 tl idi sanırım.

13 yorum:

  1. Bu renk var katologta fakat parlak yazıyor sadece bu nasıl saten ?

    YanıtlaSil
  2. katalogta var evet. ama oradaki görselde çok koyu görünüyor. saten, simli değil ama biraz parlak. mat ruj gibi olmaz tabii ki..

    YanıtlaSil
  3. Ordakinden daha koyu gorunuyo senin elindeki mocha sende saten yazıyo orda parlak renk aynı tek farkı parlak olması mı ?

    YanıtlaSil
  4. Bana daha gelmedi ama ben senin elindeki gibi sanıyordum rengini yani daha mı açık rengi sende varsa atar mısın onu

    YanıtlaSil
  5. kataloğa açıp baktım bu sefer. saten yazıyor mocha için. kodu 60673 müş, 116. sayfada. rengi baya açık kahve olarak göstermişler. gerçeği elimdeki gibi. ışıktan dolayı belki tonu farklı çıkmış olabilir ama saten.

    YanıtlaSil
  6. Saten değil parlak bölümünde dikkatli bakarsan

    YanıtlaSil
  7. Elindeki gibi koyuysa ben çok sevdim ama sen saten yazmışsın orda parlak yazmışlar ton farklı olur mu diye kafam karıştı

    YanıtlaSil
  8. Bide marvelous mocha var o sizde var mı bi swach veya yorum atsanız :) sevinirim

    YanıtlaSil
  9. sadece mocha var bende. bronze treasure renginin de numunesi var başka yok.. her dudakta farklı çıktığı için sadece elimin üstünde deniyorum. mocha fotoğraftaki gibi koyu gelecek. bence beğenirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. Yani mocha parlak saten fark etmiyor rengi oyle mi

    YanıtlaSil
  11. farketmez sanırım. değiştirmemişlerdir diye düşünüyorum rengi..

    YanıtlaSil
  12. Rengi çok hoş gözüküyor,hazır kış da geliyorken... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özledim bak şimdi, havalar soğusun, sürelim :)

      Sil