15 Haziran 2016 Çarşamba

Tunçmatik Powertube II 6000 mAh



Tunçmatik Powertube II 6000 mAh

Diğer adıyla PowerBank :)  Okuduğum bir bilgisayar dergisinde gördüm bu cihazı. Oradaki açıklamaya dayanarak aldım. Fiyatı 113 tl. Tabi alacağınız yere göre değişiyor fiyatlar. Araştırın.

Cihazın iki çıkışı var. Biri Samsung telefonlar için diğeri de iPhone için. Tabii tabletlere ve iPad e de uyumluymuş.

2 çıkışı da aynı anda takmamızı önermiyor kullanma kılavuzunda. O yüzden tek tek kullanıyoruz. Telefonu normal prize taktığımızda nasıl doluyorsa, bununla da hemen hemen aynı hızda doluyor. Diğer ucuz powerbanklerle kıyaslandığında baya hızlı olduğunu gördük.

Cihazın yanında adaptör gelmiyor maalesef. Sadece kısa beyaz bir usb kablo geliyor. Onu da elimizdeki şarj adaptörlerine takıp kullanabiliriz. Kendisi 6 saatte tam doluyor. Sürenin uzun olduğuna bakmayın. Bitene kadar 3 telefon doldurdum bununla ben. 1 iPhone 5, 1 Samsung s4 mini, 1 Samsung Note 3.  Tabi hepsin 100% görene kadar doldurmadım ama 90% larda bırakmıştım. Bu bile çok iyi.

Cihazın çalışması çok basit. Telefona takıyoruz, sonra o pil simgeli tuşa basıyoruz. Dolmaya başlıyor. Powerbank imiz tam doluysa yeşil yanıyor tuş. Doluluk oranı azaldıkça mavi oluyor. Bitmeye yakın da kırmızı olup yanıp yanıp sönüyor. Tamamen kapatmak için de yine pil simgeli tuşa uzun basıyoruz. Kolay yani.

Cihazı herkese tavsiye ederim, ediyorum da. Fiyatı yüksek diye kaçanlar oluyor. Kaçmayın. Ucuza aldıklarınız da saatlerce doldurmuyor telefonlarınızı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder