18 Mayıs 2016 Çarşamba

Okudum: Ölümle Randevu (Mario Mazzanti)



Orj Adı: Il Segreto Degli Humiliati
Adı: Ölümle Randevu
Yazar: Mario Mazzanti
Fiyat: 10 tl

Marketten aldığım bir cinayet romanı. Ama bana vasat geldi. Çok bir şey beklemiyordum ama okurken çok sıkıldım. İsimler, yerler hep İtalyanca. O yüzden kafa karışıyor. Bir de eski zamana ait olaylar anlatılıyor arada, oradaki isimler kişiler iyice karıştırıyor ortalığı. Sonlara doğru, ne oldu, ne oluyor derken hop diye bitiyor kitap.
Katil ortaya çıkıyor ama en ummadığımız kişi oluyor tabii. Çok boş vakti olanlar okuyabilir ama hiç tavsiye etmem.

Konusu: Bir profesör öldürülüyor. Ölürken de arkasında bir ipucu bırakıyor. Açık bir kitap ve elini koyduğu bir sayfa. Olayı araştırmaya oradan başlıyorlar. Adamın hayatındaki normal olmayan durumları buluyorlar. Bir de ortada eski bir el yazması var. Onu bulup çevirmeleri gerekiyor. Bunun için bir doktordan yardım alıyorlar. Sorna o yazmada bir tür mücevhere ulaşıyorlar diyeyim. Onun başına gelenler, eski bir dini örgütün sırları, sürekli sigara içen bir komiser, arada eşcinsel ilişkiler vs.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder