30 Mayıs 2019 Perşembe

Magnum Yakut Dondurma - Pembe Çikolata


Pembe çikolatanın albenisine dayanamayıp denedim. O kadar merak ettim ki düzgün halini bile çekmeyi unutmuşum :) Neyse manayla içi de görünüyor dondurmanın.

Tadını hemen tarif edeyim. Beyaz çikolata gibi ama içinde vişne-ahududu gibi meyveler düşünün, öyle bir ekşiliği de var. Baştan iyiydi ama yedikçe sevmedim. Mayhoş dondurmaları sevsem de bunun tadı bana daha çok bozulmuş gibi geldi.  Ha rengi çok şık duruyor, ona lafım yok. Ama bir daha alır mıyım, hayır. Zaten pahalı da, 5,5 tl olmuş Magnumlar. Ne zamandır almıyordum hiçbir çeşidini.

Ruby kakaosunu da Google'da hızlıca bir aradım. Gerçekten varmış. Hatta tadını da benimkine yakın tarif etmişler. Dünyadaki 4. çikolata türüymüş kendisi. Üzerinde emek vardır diye çok laf etmiyorum ama beğenmeyen bir ben değilimdir herhalde..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder