2 Kasım 2015 Pazartesi

HP Yazıcı Kurulumu - Sorunu



Yazıcı Modeli: HP Deskjet Ink Advantage 2515
İşletim Sistemi: Windows 8

Yazıcıyı önceki bilgisayarımda sorunsuz kullanıyordum. Windows Vista vardı onda. Zaten yazıcının kurulum cd si Vista'ya uyumluydu.

Neyse yeni bir bilgisayar aldım. İçinde Win8 var ve yazıcıyı kuramadım. CD'yi çalıştırıyorum ama 'uyumsuz' gibi uyarılar alıyorum. Kurulum yapmıyor, dolayısıyla yazıcıyı tanımıyor. 

CD'nin üzerine baktım son desteklenen işletim sistemi olarak Win7 gösterilmiş. Yani yazıcı üretildiğinde Win8 ortada yokmuş daha :)

HP'nin driver indirme bölümüne girdim. http://support.hp.com/tr-tr/drivers
Yazıcımın model numarasını yazdım. Windows 8 e uyumlu kurulum dosyası hazırlamışlar. Oradan indirip kurdum bilgisayarıma.

Şimdi çalışıyor. Eskisi gibi. Scanner arayüzü de geliyor, normal tarama yapabiliyorum.

*Bu gidişle Windows 10 için bile uyumlu program çıkarırlar bence :) hatta belki çıkarmışlardır bile..