11 Nisan 2019 Perşembe

Juss Hindistan Cevizi Aromalı İçecek


Hindistan cevizli yiyecekleri severim ama içeceğine ilk defa rastladım. Tabii hemen denedim.
Yoğun değil hatta su gibi bir içecekmiş. Şekeri biraz fazla geldi bana ama tadı güzel. Özellikle yanında bir şey yemeden içince tadını daha iyi aldım. Böyle hindistan cevizini kırıp yeriz ya, tadı güzel kalır damakta, ona yakın bir lezzeti var, hafif mayhoşluğu da var. Kokusu pek belirgin değil.
Yaklaşık 3 tl idi. (a101)
Beğendim ben. Bulursam bir daha alacağım.

6 yorum:

  1. güzelmiş severim böyle değişik tatları denemeyi :) afiyet olsun sana canım benim :) bende bir bakayım :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım seversin canım :)
      Değişik şeyler denemeye devam :))

      Sil
  2. Bilgilendirme için çok teşekkürler. İçesim geldi.

    YanıtlaSil
  3. Tavsiyen için sağ ol ben de aynısından aldım şimdi iftardan sonra deneyeceğim hayırlı Ramazanlar

    YanıtlaSil