4 Mart 2020 Çarşamba

Farmasi BB Mat Nude Ruj 03 Birthday Chic



Farmasi BB Mat Nude Ruj 03 Birthday Chic

Kullandığım bir milyon tane ruj da olsa yenisini almaya devam edeceğim :)

Farmasi'nin bu yeni rujunu çok beğendim. Kokusu çok hoş, yapısı da normal mat rujlara göre oldukça yumuşak ve çok rahat sürülüyor.  Mat görünümü %90 veriyor diyebilirim. Çok inceleyince parladığını fark ediyoruz.

Rujun tek eksiği kalıcı olmaması. Bir şeyler ye iç, hop gidiyor. Buna rağmen sevdim. Renk tonu çok hoş. Biraz kiremit gibi ama pembelik de var. Kırmızıya da kaçıyor ara ara. Katalogdaki rengini de koyayım, ona pek benzemiyor aslında. (işaretlediğim)


* Rujun kapağını da alttaki mavi gibi yapsalar daha şık olurmuş. Böyle çok parlak.
* Bir de rujun numarası veya renk adı kapakta yazmıyor. Kutusunda yazıyorduysa bile attığım için hatırlamıyorum. Neden altına minik bir kağıt yapıştırmazlar ki..

4 yorum:

  1. vallahi süfer renkmiş ya, uçması normal, güzel şeyler çabuk kaybolur hihihi :)

    YanıtlaSil
  2. güzel bir renkmiş, farmasi hiç kullanmadım ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk gelirse tavsiye ederim. Ben beğendim :)

      Sil