14 Mart 2021 Pazar

Win10 Çıktı Alırken Mavi Ekran Veriyor (win32kfull.sys)

 


Böyle bela bir sorun. Herhangi bir belgede Yazdır tuşuna basınca bu ekran geliyor. Sonra bilgisayar yeniden başlıyor. Bilgisayarın ekstra yavaş olmasıyla da bunu çözmek 4 saatimi aldı. 

Sanırım yeni bir dert, çünkü olası çözümler hep 2-3 gün öncesine aitti. Şöyle ki windows10'a güncelleme gelmiş, bu da bazı yazıcılarla uyumlu değilmiş. Bunlardan biri de Kyocera. Bizim yazıcı da o marka evet. Yazıcı sürücüsünü ve bilimum sürücüyü yenilesem de çözemedim. Asıl çözüm KB5000802 ve KB5000808 güncellemelerinin kaldırılmasıymış. Bunların kalkması için bilgisayarın tüm güncellemeleri kurmasını bekledim. Beklemek zorunda kaldım çünkü malum güncellemede Kaldır tuşu aktifleşmiyordu.  Sonuç olarak sadece KB5000808 güncellemesini gördüm ve hemen kaldırdım. Onu da bi yarım saat bekledim. Neyse ki artık yazdırıyor. 

Bütün dünyadan nefret edecek kadar sorguladım hayatı, bu işle uğraşırken. 


* Kitaplarımı ve diğer eşyalarımı sattığım dolap hesabım: 

https://link.dolap.com/XU2He

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder