4 Şubat 2017 Cumartesi

Okudum: Sadece Senin İçin (Patricia Scanlan)

 

Adı: Sadece Senin İçin
Yazarı: Patricia Scanlan
Orj. Adı: A Gift For You
Fiyat: 10-11 tl

Kitabı Markafoni' den almıştım. Çok Satan Kitaplar butiğinden. O yüzden oldukça indirimliydi.
Kitap ciltli, çok şık duruyor. İçerik iste roman gibi değil. Ayrı ayrı bölümlerden oluşuyor. Kısa hikayeler gibi diyeyim. Kendince bölümlere ayrılmış, doğum günü, sevgililer günü, anneler günü vs..

Tüm hikayeleri okudum. Hepsi kendi içinde sıcacık bir öykü. Karakterler içten, hepsinin hayatla sınavı başka. Karşılarına çıkan, onları kısıtlayan veya sıkan durumlara karşı hepsi ayrı bir cesaret gösteriyorlar. Kimisi hayatını boğan insanları kendinden uzaklaştırıyor, kimisi yürümeyen evliliğini bitiriyor, kimisi işgüzar torunlarına haddini bildiriyor. Ana karakterler genelde kadın tabii :) Ama hepsini sevdim.

Hikayeleri ara vererek okudum. Çünkü hiçbiri bağlantılı değil. Her birinin ayrı kişileri var, ayrı isimleri.. Anlayarak okumak için aralarda birazcık beklemek iyi geldi.

*Bir bölümde, karakterler kafede vanilyalı kahve içiyorlardı. Oradan esinlenerek vanilyalı Türk kahvesi yapmıştım. Çok güzel oldu. Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder