19 Ocak 2017 Perşembe

Okudum: Diriliş (Tess Gerritsen)


Adı: Diriliş
Yazar: Tess Gerritsen
Orj. Adı: Die Again
Fiyat: 10 tl

Tess Gerrittsen'in kitaplarını daha önce hiç okumamıştım. Bu kitabı da Markofini'de kitap butiğinde indirimli görünce aldım.
Bir safari grubu 6 sene önce Afrika'ya gider. Kamp hayatı falan derken bunlar sırayla ölmeye başlar. Kimin öldürdüğünü bulamazlar ama içlerinden biri kurtulur. Milli adında bir bayan. Çok etkilenir bu olaydan ve kendini evine hapseder. Katilin onu bulmaması için.
6 sene sonra, Amerika'da değişik cinayetler ortaya çıkmaya başlar. Bir avcı evinde resmen katledilir. Onun katilini bulmaya çalışırken başka ölümler de olur. Bazı olayların da çok daha önce gerçekleştiğini görüp, arada bağ kurmaya çalışırlar. Bu arada Rizzoli ve Isles adındaki şahısların 2 si de bayandır :) Anlamak biraz zaman aldı tabii..
Bu kişilerden biri dedektif, biri de adli tıp doktoru gibi bişey. Hayvanat bahçesi ve Afrika arasında geçen bu koşuşturmacanın sonunda katil, hiç ummadığımız biri çıkar tabii ki.

Hızlı okudum ve sevdim bu kurguyu. Denk geldiğinde diğer kitaplarını da okuyacağım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder