20 Kasım 2017 Pazartesi

Okudum: Şu Hortumlu Dünyada Fil Yalnız Bir Hayvandır 1-2 (Ahmet Şerif İzgören)



Adı: Şu Hortumlu Dünyada Fil Yalnız Bir Hayvandır
Yazar: Ahmet Şerif İzgören
Sayfa: 161

Ahmet Şerif İzgören'nin birkaç videosunu izlemiştim. Ama ilk defa bir kitabını okudum. O da tesadüfen. Kitap bir arkadaşımın, masada duruyordu. Benim de boş vaktim vardı. Bir bakayım dedim, 50 sayfa okumuşum. Başlamışken bitireyim dedim.
Kitap sohbet havasında, hiç sıkmıyor. Hayattan, deneyimlerden, bazen komik şeylerden bahsediyor. Kişisel gelişim tarzı kitapları sevmezdim ama bu kitabı severek okudum. Bir şeyler öğrendim mi? Tam olarak öğrendim diyemem. Kitap bilgi kitabı değil. Amacı öğretmek değil. Fark ettirmek.
Ve ben pek çok şeyi fark ettim. Mesela bugüne kadar ortalama bir hayatım olduğunu düşünürdüm. Ama şimdi çok daha harika bir hayatım olduğunu anladım diyebilirim.
Yolunda gitmeyen şeyler varsa ya da her şey çok tekdüze gelmeye başladıysa, tam da o anda bu kitap okunmalı. Farkındalığı arttıran bir özelliği var. Tam da gerektiği vakitte karşıma çıkması da oldukça güzel bir tesadüf oldu benim için :)



Adı: Şu Hortumlu Dünyada Fil Yalnız Bir Hayvandır 2
Yazar: Ahmet Şerif İzgören
Sayfa: 186

Toplu kitap siparişi için etrafımdakileri yoklarken birisi bunu da eklememi istemişti. Kargo bana gelecek madem, okuyup öyle vereyim dedim sahibine. İlk elden okumuş da oldum :)

İlki gibi yine sohbet havasında ilerliyor kitap. Ahmet Şerif İzgören yine güzel anılarıyla bizimle. Zaman zaman güldürüyor, bazen de hüzünlendiriyor, özellikle sonunda gözlerim doldu.  Daha önce de belirttiğim gibi öğretici bir kitap değil, hayata ve insanlara dair farkındalığımızı arttırıcı şeylerle dolu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder