15 Mayıs 2018 Salı

Mim | Blog Muhasebesi

Bloglarda rastladıkça mimleri okurdum, eğlenceli oluyorlar. İlk defa da mimlendim, Sessizkaldım teşekkür ederim :)

Blog Alemine Nasıl Girdin?

Üniversitede ödevlerimizi yayınlamak için blog oluşturmamız gerekiyordu bir derste. İlk o zamanlarda başladım. Sanırım blogcu üzerinden açmıştım. Mezun olunca tüm yazıları sildim, bir süre hiçbir şey yazmadım. Sonra blogger teması hoşuma gitti ve buradan devam ettim.

Hangi Blog Sana İlham Oldu?

İlham kaynağım bir blog değil. İnternette pek çok şey arıyorum, araştırıyorum. Genelde bilgisayar sorunları üzerine ama bunun dışında aslında hemen her konuda insanların deneyimlerine ve önerilerine ihtiyacım oluyor. Bunları okudukça ben de kendi fikirlerimi paylaşmak istedim. Zamanla kitap yorumlarına ağırlık versem de içimdekileri anlatmaya devam edeceğim.

Bloga Yazdığın İlk Yazı İle Son Yazı Arasında Fark Var Mı?

Biraz. Ara ara eski yazılarımı okuyorum. O zamanki kafayla neler çıkarmışım diye. Biraz da ruh haliyle ilgili sanırım. Bazen çok agresif, bazen komik bazen de iç karartıcı yazdığım olmuş. Ama gelişmeye devam ediyor dilim..

Yakın Çevrendeki İnsanlar Blogunu Biliyor Mu?

Hayır. Söyleme gereği duymuyorum. Girip bakmaya zorlar gibi olacağını düşünüyorum. Belki bir gün aradıkları bir şeyle denk gelirler, sahibini bilmeden :)

Blog Yazmak Yaşantına Ne Kattı ya da Ne Çıkardı?

Daha eleştirel bakmayı öğretti diyebilirim. Farklı bakış açıları, farklı deneyimler, ayrıntıları fark etme vs. Benden bir şey eksilttiğini düşünmüyorum. Harcadığım zaman da çok değil zaten.

Şu An Bu Mim Yayını İle Birlikte Blogunda Kaç Yazı ve Kaç Sayfa Görüntülenmen Var?

214 yazı ve 18 bin görüntülenme var. Okuyan gözlere ve ayrılan zamana teşekkür ediyorum :)

Hangi Blogun Muhasebesini Öğrenmek İstiyorsun?

Sanırım takip ettiğim pek çok blog sahibinin muhasebesini okudum :)

4 yorum:

  1. Ben teşekkür ederim yaptığım için canım benim 😊🌸çok keyifli bir mim olmuş keyfiyle okudum 😊daha nice güzel paylaşımlar inşallah sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. Eleştirel bakma konusunda kesinlikle haklısın..
    Farklı düşünmeyi öğretiyor blog lar

    YanıtlaSil