13 Mayıs 2018 Pazar

Okudum: Mesajınız Var! (Brendon Burchard)



Adı: Mesajınız Var!
Yazar: Brendon Burchard
Orj. Adı: The Millionare Messenger
Sayfa: 240
Fiyat: 5-6 tl civarı

Kitabı bir marketten aldım. Bu tarzı pek okumam ama üst üste hep aynı türlerden okuyunca beynimi ara sıra şaşırtmam gerekiyor, yoksa sevdiğim türden de zevk alamıyorum. Sonuçta kitabın içindeki öğütlere uymak zorunda değilim. Zaten yazarın içinde olduğu kültürle ürettiği tavsiyeler de pek bize uymuyor. Derdi neymiş diye okudum. Biraz da ilginç hayat öyküsüne rastlar mıyım, tuhaf tesadüflere değinmiş midir diye..

Kitabın sevgiyle ya da hayata olumlu bakmakla tam olarak bir ilgisi yok. Bunlar üzerine kurulu değil. Zaten yeri geldiğinde Secret'ı inceden eleştiriyor. Sırf bu kısmı ile güzeldi.
Yazarın kendini gerçekleştirme serüveni anlatılıyor diyebilirim. Ama maceralı şekilde değil. Daha çok sektörde tutunma, çok para kazanma vs konuları işleniyor. Şirketlere eğitim veren uzmanlar nasıl yetişirmiş ya da kişinin en iyi olduğu konuyu ele alarak nasıl parlanılırmış, nasıl daha çok para kazanılırmış.. Bunlar hakkında yol yordam gösteriyor. Hiç aklımın almadığı bir girişimcilik anlatılıyor bu yüzden hayal aleminde gezer  gibi okudum ama bu tarz yaşamları sürdüren ve sürekli kendini geliştiren insanların olduğunu bilmek de biraz bakışımı genişletti diyebilirim.

Yazar nasıl biriymiş diye merak da ettim. Kendisi:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder