10 Eylül 2018 Pazartesi

Okudum: Nun Masalları (Nazan Bekiroğlu)



Adı: Nun Masalları
Yazar: Nazan Bekiroğlu
Sayfa: 158

Nazan Bekiroğlu'nun Nar Ağacı'nı okuyup çok beğenmiştim. Ona dayanarak diğer kitaplarına da bir şans vereyim dedim. Kütüphanede de Nun Masalları elime geçti. İlginç olacağını düşünerek aldım, lakin beğenmedim.
Masal kitabı gibi değil, daha çok yazarın kendi kendine konuşması gibi. İçinde birkaç hikaye var. Okurken tam o kişiye kaptırıyoruz kendimizi, sonra ne olduğunu anlamadan başka kişiye geçiyor. Her kişi içsel konuşmalarını çılgınca yapıyor. Hatta ipin ucunu kaçıranlar bile var.

Bu tarzı da seven eminim vardır, o yüzden çok kötülemeyeyim ama beni çekmedi bu kitap..

*Neden Nun Masalları denmiş, tam çözemedim ama bir hikayede Nigar hanıma sesleniyor, oralarda nun ifadesi geçiyordu.

12 yorum:

  1. kitapta baştan sonra aynı hikayeyi seviyorum ben :)

    YanıtlaSil
  2. merak ettim kitabı. tanıtıma teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika diyemem ama denk gelirseniz bir göz atın..

      Sil
  3. Duymamıştım daha önce, senin yorumundan sonra duymamaya devam edeceğim. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Sıkılırım bu tarz kitaplardan. Pek ayırt etmem tarz olarak ama akıcı ve sürükleyici olsun isterim. O halde bana göre değilmiş..
    Teşekkürler bilgilendirme için :)

    YanıtlaSil
  5. nazan ablayı sevmiyorum ;) ama kimseye söyleme :))

    YanıtlaSil
  6. Nar Ağacı kitabını bende çok merak ediyorum ama nedense yazarın hiç bir kitabını henüz almadım. Nedendir bilmiyorum. Bu tarz kitaplar bana da sıkıcı geliyor nedense.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nar Ağacı sürükleyiciydi ama diğer kitapları için daha sıkıcı diyorlar. Ben de artık pek okumaya istekli değilim diğerlerine.

      Sil