27 Ağustos 2019 Salı

Swiss Charger Powerbank 15000 mAh


Swiss Charger Powerbank 15000 mAh

Yüksek amperli powerbank arayışım birkaç aydır vardı. Çok baktım, çok araştırdım ve kafam da bir o kadar karıştı. Ağırdı, büyüktü, hızlıydı, yavaştı vs. Gidip rastgele bir tane almak vardı, marketlerden mesela, kafa rahat, bozulursa at gitsin. Neyse..

Swiss Chager'ı hiç duymamıştım, kullananı da görmedim. Sitelerde bile o kadar az yorum var ki.. Yine de merak edip aldım. Deneyimlerimi yazayım da benden sonrakilere ışık olsun. Daha da 5-6 sene powerbank araştırmak istemiyorum.


Cihaz sadece kendi şarj kablosuyla geliyor. Adaptörü biz doğaçlama yollarla ayarlıyoruz. Cihazın tam dolumu 11-12 saat sürüyor.  Açıklamasında 8 saat demişler. 8 saatin sonunda 4. ışık henüz  yanmıyordu. Neyse bu konuda sabırlıyım. Ama kullandığım adaptör 1A standart bir şeydi. Daha hızlısı elimde olmadığı için deneyemedim.

Cihazın 2 çıkışı var. 1A ve 2A. Hızlı ve yavaş diyelim biz ona. Üzerinde yazmıyor ama yeşil olan hızlısı.


Sadece iPhone 8 plus şarj ettim, interneti kapattım ve şarj sırasında kullanmadım. Telefonun şarjını sıfıra indirmeden taktım. Her defasında %10'dayken ve tabii ki telefonun kendi şarj kablosunu kullandım.

1A çıkışıyla telefonu 3 kez tam dolduruyor, 4. de %75 te kalıyor. Dolum süreleri de 2 saat 50 dk. ve 3 saat arasında değişiyor.

2A çıkışıyla telefonu 4 kez tam dolduruyor, 5. de %30 civarında bitiyor. Doldurma süreleri 2 saat ve 2 saat 5 dk arasında değişiyor.

Hızlı çıkış daha pratik tabii. Fazladan bir kez daha dolduruyor öbürüne göre. Cihazı boş yere açık da bırakmadım ama yavaş olanda enerji kaybı oluyor sanırım. O çıkışı kullamayı pek düşünmüyorum. Aynı anda 2 cihaz da şarj edebiliyormuş ama denemedim.
Kendi kağıdında da telefon ve tabletler için dolum şeması vardı, büyük telefonları 6 kez doldurduğunu iddia ediyor ama bilemedim şimdi.

Işıkları yanarken çekmemişim. Bir adet tuş var üzerinde, basınca ışıkları yanıp doldurmaya hazır hale geliyor ama tuşa gerek de yokmuş aslında. Kapalıyken bile telefonu takınca açılıp hemen dolduruyor kendi kendine. Kabloları çekince de 10-15 sn bekleyip sönüyor.

Ağırlığını net hatırlamıyorum ama 200-250 gr civarında olması lazım. 20000 lik xiaomi den ağırlığı yüzünden vazgeçmiştim. Omzumda tuğla taşıyacaksam hiç çıkmayayım evden. Swiss Charger ona göre daha hafif evet ama kapasitesi de az işte. Her şey dört dörtlük olmuyor.

Mediamarkt'tan 178 tl ye aldım. Kargoyu bedava yapmadılar, canları sağolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder