21 Şubat 2020 Cuma

Nescafe Keyf-i Türk



Nescafe Keyf-i Türk 3 ü 1 arada

Yeni çıkmış. Tek içimlik Türk kahvesi arıyordum buna denk geldim. Uzun zamandır neskafe ve türevlerini içmiyorum o yüzden biraz unuttum ama bu da tam olarak bi Türk kahvesi değil tat olarak.  3 ü 1 aradaya Türk kahvesi karıştırılmış biraz da süt konulmuş gibi. Şekeri de çok, bir değişik içecek olmuş. Pek beğenmedim. Biraz bekleyince üzerine kahve taneleri birikiyor, tuhaf oluyor. 

Kabını beğendim sadece, çini motifleri hoş olmuş :) 

3 yorum:

  1. Bu tür hazır kahvelerin çok zararlı olduğunu öğrendikten sonra bıraktım hazır kahveleri ve türk kahvesi içiyorum sadece uzun zamandır. Ona da alıştım iyice, tadı çok hoş geliyor artık...
    Bardağınız çok hoşmur bu arada:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşmuş demek istemiştim:)

      Sil
    2. Teşekkür ederim :) Ben de içmiyorum normalde, zararları malum. Türk kahvesi her zaman en iyisi.

      Sil