19 Haziran 2016 Pazar

Okudum: Kupa Valesi (Andrew Gross)



Adı: Kupa Valesi
Orj. Adı: Eyes Wide Open
Yazar: Andrew Gross
Fiyat: 13 tl

Bir çocuk ölüyor, cesedi uçurumun dibinde bulunuyor. Çocuk psikolojik hasta olduğu için olayı intihar olarak görüyorlar. Ama çocuğun doktor amcası olayın peşini bırakmıyor. Çocuğun ailesi de psikolojik rahatsız. Özellikle babasının geçmişi karışık. Zaten ne oluyorsa o karışık geçmiş yüzünden oluyor. Adamın 30 sene önce şahit olduğu cinayet olaylarını ele vermesiyle eski katiller peşine düşmüşler. Tanıdıklarını bir bir öldürüyorlar. Polisle doktor amca olayı çözerken, şüpheli kişilerle görüşüyorlar. Hepsi sıyrılıyor işin içinde, yani kanıtlayamıyorlar. Ama katillerden biri, hiç tahmin edilemeyen biri çıkıyor.

Konu biraz zorlama ilerliyor ama okurken sıkılmadım. Anlatım akıcı, heyecanlı. Orta halli bir cinayet olayı işte. Kitaba adını veren Kupa Valesi'nin de gizeminin çözülemeyişi, benim arada uyuduğumdan mı yoksa bilerek mi öyle açık uçlu bırakılmış, anlayamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder