27 Ağustos 2016 Cumartesi

Okudum: Av (Cenk Kayakuş)



Adı: Av
Yazar: Cenk Kayakuş
Fiyat: 13,60 tl

Yazarın ilk kitabıymış. Sadece 3 bin basıldıysa çok üzülürüm çünkü kitabı beğendim. Daha çok kişinin okumasını da kesinlikle isterim.

Hakan Geda kendi halinde biridir. Geçmişte özel bir timde askerlik yapmış, ama günleri geride bırakmıştır. Arkeoloji okumuş ama fotoğrafçılıkla uğraşan biridir. Semih ise askerlik günlerinden kalma çok yakın arkadaşıdır. Semih'in babası kanserden ölünce vasiyeti açılır. Oğluna çok önemli bir şey bırakmıştır. Ama ne olduğunu yazmamıştır. O şey, ölen babasının midesindedir. Midesi açılmadan bir gün önce Semih saldırıya uğrar, ona yaralayan kişiler Semih'i babasının naaşının bulunduğu hastaneye getirirler. Morga girip o garip nesneyi alıp ortadan kaybolurlar.
Ne tesadüftür ki bu kişilerin bir görevi daha vardır. O da Hakan'ı öldürmek. Hakan kolay lokma değildir. Arabası hurdaya dönse de o sağ çıkmayı başarır.
Bu sıralarda kötü adamlardan biri (Juan) taraf değiştirir ve bizim sempatik ikiliye yardım etmeye gelir. Kötü adam Waknin'in peşinden taa İsveç'e gidip, oraların altını üstüne getirirler. Çok lüks bir gemide biraz keyif çatıp İsveç'in en önemli uyuşturucu kaçakçısını da kısmen haklayıp dönerler. Ama Türkiye'deki bir cinayet onların üzerine kalmıştır ve hazine hartası hala çözülememiştir.
Devamını anlatırsam kitabın bir anlamı kalmayabilir :)

Ben sevdim, başarılı bir macera. Umarım daha geniş kitlelere ulaşır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder