31 Temmuz 2019 Çarşamba

Okudum: Agatha'nın Anahtarı (Ahmet Ümit)



Adı: Agatha'nın Anahtarı
Yazar: Ahmet Ümit
Sayfa: 167

İsminden dolayı merak ettiğim bir kitaptı ama roman değilmiş kendisi. Öykülerden oluyormuş. Üzerinde yazmasına rağmen görmedim ve ufak bir şaşkınlık geçirdim diyebilirim.

Başkomiser Nevzat'ın kısa maceralarından oluşan 15 öykü okuyoruz. Hepsi cinayet içeren öyküler. Kısa olduklarını için de çabuk çözülüyorlar. Genelinde itiraf ediyor zaten katiller. Çok kafa yormaya gerek olmayan bir okumaydı benim için. Sıkıldım mı, hayır.

Kitabın isimi neden böyle? İlk hikayede cinayet yazarı Agatha Christie geçiyor, o yüzden ..

4 yorum:

  1. Roman diye aldığım kitapların kısa öykülerden oluştuğunu görünce hayal kırıklığı yaşıyorum önce ama biraz okuyunca farkediyorum ki onların tadı da başka güzel oluyor :) Bu kitap da güzele benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öykülerin de lezzeti başkadır tabii ama ben uzun soluklu hikayeler seviyormuşum :)

      Sil
  2. Ahmet Ümit, Türk favori yazarımdır bir polisiye hayranı olarak. Tüm kitaplarını okumuşumdur ve şimdi çıkacak olan belgeselini bekliyorum... Bu kitabı baya önceden okumuştum o yüzden çok ayrıntılı hatırlayamıyorum ama Ahmet Ümit'in sevmediğim kitabı da yoktu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ümit'i ben de severim. Tüm eserlerini okuyamadım henüz ama şimdiye kadar okuduklarımdan Sultanı Öldürmek ve Kukla'yı pek beğenmemiştim.

      Sil