16 Eylül 2015 Çarşamba

2.5'' Sata Harddisk Kutusu









Sata Harddisk Kutusu 2.5""

Bozulan notebook umdan harddiski söktürmüştüm. Sağlamdı çalışıyordu ve içi de doluydu. Bunları tekrar kullanmanın yolu da hdd kutusu takmakmış. Harici harddiske dönüşüyor kutuya takınca.

Kutuyu gittigidiyordan aldım 15-16 tl di. Yanında çift başlı usb girişi olan kablosu da geldi, hatta siyah deri bir kılıf da çıktı içinden. (bu kabloyu iki usb girişini de takarak kullanmak gerekiyor. Hdd gereken elektriği bu şekilde alıyor)

Kutunun içinde anakart gibi yeşil bir düzenek var. Harddiski buraya taktım, zaten boyutlar uyduğu için kutu tam geldi. Kabloyu da takıp bilgisayara bağlayınca sıradan bir harici hdd ye dönüştü. 

İçinde eski işletim sistemim vardı, doğal olarak disk 2 ye bölünük. Aslında birleştirilebilir ama bana uğraşması zor geldi. 

Harddisk kutusu alırken boyuta dikkat etmek yetiyormuş. Benim hdd 2.5'' miş, ona göre aldım ben de. Hdd 320 gb, Acer Aspire 6930G notebook un içinden çıktı. Hitachi üreticisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder