24 Eylül 2015 Perşembe

Tchibo Temizlik Süngeri



Tchibo Temizlik Süngeri 10'lu Leke Çıkarıcı Set
-namı diğer sihirli sünger-

"İnatçı kir ve lekeleri kolayca ve zarar vermeden temizler - Çevre dostu; temizlik malzemesi kullanmadan temizlik sağlar "

Sitedeki açıklaması böyle. Ama ben genelde açık renkli deri çantalarımı temizlemek için kullanıyorum. 
Süngeri önce ıslatıyorum, sonra sıkıyorum, sadece nemli kalana kadar sıkıyorum.
Nemli süngerle çanta yüzeyini biraz bastırarak siliyorum. Kirler çıkarken süngerin rengi koyulaşıyor. Sonra onu çeşmede normal suyla yıkıyorum, sabunsuz, arınıyor.

Aynı zamanda deri koltuklarda, zamanla kirlenmiş her yüzeyde kullanmak mümkün (denedim işe yarıyor). Ama kullandıkça sünger küçülüyor, parçalanıyor söyleyeyim.

Fiyatı yaklaşık 20 TL. Ama indirime girdiği oluyor. Bazen de 20 li paketler de satılıyor 45-50 TL'ye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder