15 Eylül 2015 Salı

Kuru Şampuan Deneyimleri

Yaklaşık 3 yıldır piyasadaki kuru şampuanları deniyorum. Her markaya ulaşamadım ama ulaştıklarım içinden en en en iyisi Klorane.



Tesadüfen bir çekilişten çıkmıştı bana kendisi. İdeal kuru şampuanı arıyordum ki çıkıp geliverdi. Kokusu pek yok, hafif hissediliyor ama güzel. Yapısı da tozlu tabii ki. Çok sıkılmazsa görünmüyor bile saçta. Biraz sıkıp elle yaydırınca saçlar yıkanmış gibi temiz görünüme kavuşuyor. 150 ml olarak satılıyor. Fiyatı eczanelerde çok yüksek. İndirim zamanlarında alıp stoklama yapıyorum ben. Genelde en büyük indirimi de Turuncukasa yapıyor. Hatta bazen yanında kendisinin seyahat boyunu da veriyor minik minik. Onları da ben arkadaşlarıma dağıtıyorum, herkes denesin, görsün diye..





Batiste Orijinal Kuru Şampuan Yeşil: Trendyoldan aldım denemek için. Kokusu diğerleri gibi ağır değil. Saçtaki yağlı görünümü azaltıyor. Klorane'in etkilerine en yakın kuru şampuan olduğunu düşünüyorum.


Gelelim deneyip de koşarak kaçtıklarıma:



Schwarzkopf Got2be Rockin It: Ağır bir limon kokusu var ve sıkınca saça yapışıyor, elle dağıtmaya kalkınca saçlar düğüm oluyor. O koku da uzun süre çıkmıyor saçtan. Hatta yıkarken bile zor arınıyor o yapışkanlık. Peki işini yapıyor mu evet. Yağlı görünümü yok ediyor ama eziyetli işte.




Elidor Kuru Şampuan Yeşil-Pembe: İlk çıktığında hevesle almıştım 2 tane. Almasaymışım keşke. Yine ağır bir koku, limona benziyor. Yine yapışkanlık ve arınmama. Yağlı görünümü azaltsa da beğenmedim. Doğalgaz alarmı bile kokudan rahatsız olup öterdi bunu kullanınca.




Benri Kuru Şampuan Beyaz: Gratis'ten aldım ilk çıktığında. İçinde top vardı, çalkalayıp kullanırdım. Bunda da ağır koku ve yapışkanlık var. Yağlı görünümü azaltsa da bunu saçtan arıtmak çok zor. Yıkarken sabuna direniyor kendisi. Sonra saçlarda düğüm..





Avon Dry Shampoo: Çıktığı gibi aldım. Uygun fiyatlıydı (12-13 tl) Ama maalesef sevmedim. Kokusu ağır, keskin ve kalıcı. Saçtaki yağı emme gücü de az. Çok fazla sıktım iş görsün diye. Böyle de kokusu burnuma kaçıp hapşırttı. Yıkarken çabuk arınsa da bir daha almayı düşünmüyorum.




Tony&Guy Dry Shampoo - Kuru Şampuan:
Gittigidiyordan 28 tl ye almıştım yaklaşık 1 yıl önce. Ama bitiremedim, çünkü beğenmedim. Kokusu felaket, sıktığım an kaçıyor burnuma, sonra hapşırıklar.. Limon kokusu ağır olmuş baya, etkisi de fena sayılmaz. Sıkınca yağlı görünümü gideriyor evet ama saçları birbirine dolaştırıyor, tarak hiç girmiyor saça. Karşıdan bakınca öyle tozlu beyaz görünüm kalmıyor hiç, işini görüntü olarak halletse de kullanışlı değil. En azın benim gibi kokuya hassas kişiler için değil.


Bunlar dışında görüp de koklayıp almadıklarım var tabii, isimlerini hatırlamıyorum. Her defasında Klorane'den vazgeçmicem desem de yeni bir ürün çıktığında alıp deniyorum. Bakalım daha neler çıkacak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder