9 Haziran 2017 Cuma

Avon Göz Kalemleri


Avon Color Trend Eyeliner Kalem - Dark Brown


Tatlı bir çikolata rengi var. Çok kullanmasam da arada gidiyor. Siyahlar gibi gözü belirginleştirmiyor tabi. Hafif makyaj için kullanılacak türlerden. Ama kalıcı değil, akşama kadar akıp neredeyse yok oluyor. Arada tazelemek gerek. (elimde çok sürümüş ve tek kat sürülmüş hali var)
Ayrıca gözün üstünde eyeliner gibi de kullandım, öyle daha şık durdu.



Avon Glimmerstick Eyeliner Kalem - Ultra Violet


Asansörlü, yumuşak uçlu bir kalem. Koyu görünse de göze sürünce rengini pek vermiyor. Hatta mor gibi görünüyor. Elimde çok sürülmüş ve tek kat sürülmüş hali var. Kalıcılığı fena sayılmaz, hemen dağılmıyor. Gözün üst kapağında daha kalıcı oluyor.



Avon Super Shock Gel Eyeliner Kalem - Silver


Bir şeyin yanında hediye geldi sanırım bu. Rengi çok çiğ. Göze sürünce de uzaylı gibi gösteriyor. O yüzden çok hafif sürerek kullanıyorum. Sevmediğim için çok kalıcı bu kalem. Akşama kadar duruyor gözde. Kalemtıraşla açmayı denedim açılmıyor. Kendisi çok yumuşak, hamur gibi, yapışıyor açacağa. Zaten siyah yeri de ahşap değil o yüzden çok sert ve açılmaya elverişli değil. Maket bıçağıyla doğramak zorunda kaldım..Yani sevmedim.


Avon Glimmerstick Diamonds - Sugar Plum


Fotoğrafta tam görünmüyor ama bu kalem simli, pırıltılı yani. Rengi tam mor değil, sürünce de mor gibi değil mürdüm gibi duruyor. Simli olduğu için günlük kullanamıyorum, ya da çok hafif sürerek kullanıyorum. Ama düğüne davete giderken göz altlarına sürüp, makyajı zenginleştirmek için çok kullandım. O açıdan güzel bir kalem. Yumuşak ve hemen akmıyor.
*Son zamanlarda üstü göz kapağına eyeliner gibi sürüyorum, öyle de güzel duruyor.


Avon Glimmerstick Kalem - Starry Night Blue


Rengine bayılarak aldığım ama çok pişman olduğum bir kalem kendisi. Elimde çok ve az sürülmüş hali var. Az da çok da sürsek bu kalem akıyor arkadaş. Hem de dalga dalga akıyor. Elle de silinmiyor haliyle. Rezil olmak istemediğim zamanlarda kesinlikle sürmüyorum. Üst göz kapağında nispeten daha uslu duruyor ama orada da kaşların altına bulaştırıyor kendini. Belki makyaj sabitleyici spreyle biraz önüne geçilebilir ama günlük makyajda insanı sinir ediyor. Çok fazla yumuşak, hamurdan beter. Sürerken kırılıyor bu yüzden. Sevmedim hiç.


Avon Glimmerstick - Majestic Plum


İşte favorim. Avon ürettiği sürece hep alacağım kalem. Bunun sayesinde siyah göz kalemi kullanmıyorum kaç senedir, hiç. Çok koyu bir mürdüm bu. Az sürünce mor tadında kıyafetlere yakışıyor, çok sürünce de her kıyafete uyum sağlıyor, siyaha yaklaştığı için. Gün içinde akıp bulaşmıyor, oldukça kalıcı. Üst göz kapağına süremiyorum bunu ama altta mükemmel duruyor. Her kadına tavsiye ederim. Bu kalem benim elim ayağım.


Avon Glimmerstick Diamonds - Emerald Glow


Bunu da bir arkadaşım vermişti. Fotoğrafta belli olmasa da pırıltılı bir rengi var. Çok koyu ve şık bir yeşil. Sevdim kendisini. Her kıyafete gitmese de kırmızı ve türevleri hariç her birşeyle sürülebilir buluyorum. Göze yakışıyor ve çabuk dağılmıyor. Tabi herkesin göz yapısı farklı..


Avon True Colour Glimmerstick Diamonds Eyeliner - Black Bioux


Katalogda rengi ve pırıltıları daha canlıydı ama gerçeği böyle siyah kaleme yakın. Pırıltılar çok minik, göze sürülünce görünmüyor bile. Normal siyah kalem yerine kullanıyorum artık. Gün içinde akıp göz altına iniyor ayrıca..


Avon Mark Skinny Precision Longwear Eyeliner - Deep Navy


Bunun da rengi çok koyu bir petrol. Lacivert gibi değil. Uzun süre dayanıklı da değil, göz altına dalga dalga inip insanı rezil ediyor. Silinmesi de zor, çıksa bile deriye yapışıyor, sabah bir karaltıyla uyanıyoruz..


Avon Colortrend Eye Define Pencil - Nude



Katalogtaki resminde kalem kalın duruyordu, far gibi kullanırım diye aldım böyle incecik bir şey geldi. Elimde çok çok bastırarak boyanmış hali var. Yapısı sert olmasa da rengini vermek çok zor oluyor.
Gözümde de denedim. Ne içinde ne dışında hiiiç fark edilmiyor. Sürerken de acıtıyor zaten. Resim yaparken boya kalemi olarak kullanacağım artık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder