6 Haziran 2017 Salı

Okudum: Geri Sayım (Elizabeth Norris)




Adı: Geri Sayım
Orj. Adı: Unraveling
Yazar: Elizabeth Norris
Sayfa: 496
Fiyat: 16 tl

Yazarın ilk kitabıymış. Baya belli oluyor. Arkasına bakıp iyi bir macera okuyacağımı düşünürken, ergen tripleri dolu bir kitapla karşılaştım. O kadar kalın olduğuna da aldanmamak gerek, yazı puntosu oldukça büyük. 1 günde bitirdim ama beğenmedim. Ara verseydim bir daha hiç elime almak istemezdim.

Bir kız var adı Janell. Babası FBI da çalışıyor. Annesi hasta, kafa gidip geliyor. Bir de kardeşi var. Kızın gittiği ergen okulu, egoist arkadaşlar, tuhaf çocuklarla dolu. Arada derslere girip çıkıyorlar ama kafalar hep aynı konuyla meşgul. Kim kiminle çıksa..
Bunlar ergen ergen takılırken, şehirde tuhaf ölümler meydana gelmeye başlar. Aşırı derecede yanıkla ölen insanlar. Bu dünyaya ait olmadıklarını başta anlamazlar. Tabi bir de asıl kıza bir kamyon çarpar. Alında felç kalacakken, üstün yetenekleri olan bir çocuk gelip kızı iyileştirir.Kız da ona aşık olur. Ama o sırada okulun başka popüler çocuğuyla çıkmaktadır. Buradaki karmaşayı halletmesi bir iki haftasını alıyor.
Bir de nereden çıktığını anlamadığım bir geri sayım aracı var. Kızın babasının araştırdığı cinayetlerde hep bu geri sayımla ilgili. Alet nerede nasıl ortaya çıktı orayı anlamadım. Birden 23 günden geriye saymaya başladılar tüm kitaptakiler. Arada durup, yakında hepimiz öleceğiz diye panikliyorlar ama bir yandan da partilere gidip sabahlara kadar içip eğleniyorlar. Değişik bir ergen kafası işte.

Okumayın diye özetledim, ger kalanında pek bir şey yok. Kızı kurtaran çocuk, kendi evrenine dönüyor. İçimiz buruk bir şekilde kalıyoruz öyle. Geri geleceğim diyor bir de.
Gelme canım gelme.

**Devamı da varmış bu kitabın. Merak etmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder