27 Ağustos 2017 Pazar

Okudum: Gömülü Sırlar (Joseph Finder)




Adı: Gömülü Sırlar
Orj. Adı: Buried Secrets
Yazar: Joseph Finder
Sayfa: 396
Fiyat: 10 tl

Kitabın dili akıcı, hızlı okunuyor. Konu da sürükleyici, hareketli bir kovalamaca. Beğenerek okudum, yaklaşık 3 günde de bitirdim.

Zengin bir yatırımcının ergen kızı Alexa, bir gece barda arkadaşıyla eğlenirken kaçırılır. Kızdan haber alamayan babası polise başvurmak istemez, karıştırdığı işler yüzünden. Yakın bir arkadaşının oğlu olan Nick'i arar ve ondan yardım ister. Nick kızı neden kaçırdıklarını sorar ama öğrenemez. Baba sırlarla doludur. Kızın üvey annesi de öyle. Yine de Nick, Alexa için uğraşmayı seçer.

Nick zamanında hükümet için çalışmış biridir. Pek çok ülkede ve makamda tanıdıklarından yardım alarak, buna FBI da dahil, kızı bulmaya çalışır. Araya bir sürü engel de girer tabi. Nick'i takip edip bir ara öldürmeye de çalışırlar ama adamımız tabii ki sağ kurtulur.

Kaçırılan kızın başına gelenler de çok kötü. Psikopat bir katilin elindedir. Adam kızı bir tabuta koyar ve ıssız bir araziye gömer. Tabuta hava alsın diye bir hortum da bağlar. Tabutta bir kamera vardır ve kızı ara sıra tehdit için ailesine bu yolla gösterir. Kapalı alan fobim yok ama bu kitabı okurken oluşmaya başladı. Tabut içi atmosferi çok gerçekçi anlatmış yazar. Kıza gerçekten üzüldüm. Olay bir kurgu da olsa yine de üzücü.

Kitabın sonunda kız tabii ki kurtarılıyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder