25 Aralık 2017 Pazartesi

Akıllı Tahta Windows 8 (faz 2) Masaüstü Gelmiyor

Tahtayı açınca masaüstü gelemiyor, siyah ekranda bekliyor hep. Dokununca imleç geliyor ama mavi meşgul simgesi hep dönüyor. Simgeler, görev çubuğu vs hiçbir şey yok. Böyle olunca normal yollardan kapanmıyor da. Ya fişi çekmek gerekiyor ya da açma tuşuna uzun basmak. Alt + F4 de işe yaramadı haliyle.

Masaüstü öyle  siyah ekrandayken klavye takıp Win + R denedim olmadı. Ctrl + Alt + Del ve Ctrl + Shift + ESC de olmadı.

Bazı sitelerde masaüstünün yüklenmesini engelleyen virüslerden bahsedilmiş. Bu tahtaya da muhtemelen öyle bir virüs bulaşmış. Sağ Tık veya herhangi bir kısayol da işe yaramadı. Güvenli modda da açılmadı.

Başlangıçta F8 menüsüne basıp onarma seçeneklerine girdim. Sürücüyü komple temizlemeye basmadım, belki daha kısa sürebilirdi ama dosyaları kurtarma menüsünü işaretledim. Uzun sürse de tahta sıfırlandı. Açılınca Program Kaldırma listesinde zararlı bir dosya göremedim, D sürücüsünde de ne kadar gereksiz setup varsa sildim. Şimdilik çalışıyor bakalım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder