24 Aralık 2017 Pazar

Okudum: Pegasus Sırrı (Gregg Loomis)



Adı: Pegasus Sırrı
Orj. Adı: Teh Pegasus Secret
Yazarı: Gregg Loomis
Sayfa: 440
Fiyat: 7,5 tl

Kapağındaki iddialı açıklamaya kanmamak gerek. Orta halli bir macera kitabı bu, hem de cep boy. Okurken çok sıkmasa da, bitsin artık dedim çok yerde. Sonu da güzel bitti.

Lang eski bir ajandır. İşinden erken emekli olup hukuk okumaya karar vermiş ve sonrasında avukat olarak hayatına devam etmiştir. Ama rutin hayatı, kız kardeşinin ve onun evlat edindiği oğlunun aniden ölmesiyle karışır. Kardeşinin en son ne yaptığı, nerelere gittiği ve neler aldığını araştırmaya başlar. İpin ucu bir tablo resmine varır. Meğerse resmin peşinde daha karanlık tipler de varmış. Resmin sırrını çözeyim derken, peşindeki adamları öldürmek zorunda kalır, kimisi de kendi kendini öldürür. Ama bu tuhaf cinayetler Lang'in üstüne kalır ve adamımız sahte kimliklerle Avrupa'ya kaçar.

Orada eski işinden bazı arkadaşlarını bulur ve yardım ister. Bu kovalamacada daha çook yardım görecektir. İşin içine kilise, rahipler ve tapınak şövalyeleri de girince ortalık epey karışıyor..

*Hades Sırrı kitabında olduğu gibi yine eski zaman yazıtlarından parçalar var arada. Onların da içinde açıklamalar var. Sürekli sayfalar arası geçiş yapmak ayrıca yordu beni. Cep boy okumak zor iş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder