3 Haziran 2020 Çarşamba

Okudum: Enfeksiyon (Scott Sigler)



Adı: Enfeksiyon
Orj. Adı: Infected
Yazar: Scott Sigler
Sayfa: 421
Fiyat: 16,5 tl

Yazarın Uyanış, Kaçış, Kurtuluş serisini çok beğenmiştim. Diğer kitaplarına da şans vereyim dedim ama Enfeksiyon beni etkileyeceği yerde rahatsız etti. Sayesinde huylandım, 3-4 gün kaşındım. Her ne kadar heyecanlı bir anlatımı olsa da okumasam psikolojik olarak daha sakin olurmuşum.

Durduk yerde tuhaf ölümler çıkıyor. Tabii ki Amerika'da. Dünyanın başka yerinde yok bu tarz olaylar. İnsanlar ölüyor, öldürüyor ve bulunduklarında cesetler çürümüş, küflenmiş durumda oluyor. Buna ne sebep oluyor ki?

Ölenlerin vücudunu incelemek için çok da ünlü olmayan bir biyolog buluyorlar. Kadın baya doğru tespitler yapıyor. Bir çeşit parazitmiş sorun. İnsanlara nasıl bulaştığı belirsiz, ama onları hem fiziksel hem de psikolojik olarak değiştiriyor. Vücutlarında da üçgen şeklinde tuhaf izler bırakıyor.

Diğer yandan öfke sorunları yaşayan bir adam var. Eski futbolcu ve geçmişi babasından yediği dayaklardan dolayı biraz sancılı. Neyse, adamın vücudunda kaşıntılar başlıyor. Önemsemiyor, doktor sevmeyengillerden kendisi. Kaşıntılar farklı boyutlar aldıkça zihninde tuhaf sesler duymaya başlıyor. Sonrası mide bulandırıcı sahneler, kesip biçmeler, ayrıntılı tasvirler ve bol bol kaşıntı.

Hikaye tek kitap değil gibi. Yani açık bir kapı bırakıldı ve ben devamını bedava bulsam okumam, okuyamam. Zira uykuya dalmada bile zorlanıyorum.

*Kapaktaki üçgenli göz biraz göndermeli. Asıl üçgenler gözde değil başka yerlerde beliriyor. Sinir bozucu şeyler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder