24 Haziran 2020 Çarşamba

Okudum: Ölüm Şarkısı (P. J. Parrish)




Adı: Ölüm Şarkısı 
Orj. Adı: Killing Song
Yazar: P. J. Parrish
Sayfa: 430

Kitabı alalı epey oldu. O yüzden fiyatını hatırlamıyorum. Alırken kapağından etkilendiğimi hatırlıyorum, konu da biraz şarkılarla ilgiliymiş, değişik güzel bir kurgudur belki diye düşündüm ama oldukça sıradan ilerliyor ya da ben çok polisiye okudum, artık etkilenmiyor da olabilirim :)

Bir seri katil vakası ama baştan anlayamıyorlar. Vakalar birbirinden uzak, aslında bazı benzerlikleri var ama polisler hemen bağlantı kuramıyorlar. Bağlantıyı kuran kişi bir gazeteci. O da mesleği uğruna değil, adamın kız kardeşini öldürüyor bu katil. O da bu sebepten peşine düşüyor. İpucu da bir şarkı. Tuhaf katilimiz kurbanlarının etrafına tuhaf şarkı sözleri bırakıyor ya da direk şarkıyı bırakıyor. İçten içe o da istiyor bunun fark edilmesini. Ama peşine düşülünce telaşlanıyor. Tam manyak :)

Aslında olayın çözülüş biçimi çok kötü değil. Zaman zaman kişilerin içsel düşünceleri ve geçmişleri anlatılıyor ben oralarda sıkıldım. Tamam hikayeye derinlik katmak için bu gerekli ama bana sıkıcı geldi. 

Kapaktaki alet çello. Çok severim. Katil çello çalıyor diye müzikten soğumuyoruz tabii ki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder