26 Eylül 2020 Cumartesi

Okudum: Mavi Yıldız (Dilge Güney)



Adı: Mavi Yıldız
Yazar: Dilge Güney
Sayfa: 159
Fiyat: 9,5 tl

Kapağını çok beğenmiştim. Çocuk kitabı olduğu halde okumak istedim. Aslında çocuklar veya gençler için fena sayılmaz ama ben biraz sıkıldım okurken. Kendi içinde bir macerası var, yapay zekalar, uzay, mars, kuyruklu yıldız vs. Konu olarak güzel diyebilirim. Gelecekte neler olacağına dair farklı bakış açıları sunuyor. 

Benim sevmediğim taraf, bazı değerleri verirken (dürüstlük gibi) çok üstüne basa basa vurgulanıyor. Çocukları belki rahatsız etmez bu ama beni sıktı. Okur, pek çok şeyi kendi keşfetmeli, şahsi fikrim böyle. İyiyi de kötüyü  de..

Kitap oldukça kısa, apar topar bitiyor gibi. Ayrıntılar arttırılıp uzatılabilirmiş de. Olurmuş yani..

2 yorum:

  1. Bende öocuk kitabı okumayı severim de işte her zaman iyisine rastlanmıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama çocuk gibi de bakamıyorum ben, belki o yüzden sevemiyor olabilirim :)

      Sil