27 Eylül 2020 Pazar

Oriflame Parfüm Masquerade

 


Oriflame Bayan Parfüm Masquerade 50 ml.

Neredeyse bir yıl önce aldım bu parfümü. Elimdekiler bitince kullanmaya başladım. Katalogdan koklayarak seçmiştim, genelde yanıltır kağıt üzerindeki kokular. Bu öyle çok aykırı gelmedi neyse ki. Tatlı, şekerli bir kokusu var. Çok yapış yapış değil, durdukça da güzelleşiyor. Ama şekerli koku sevmeyenler hiç yaklaşmasın bile :)

Avon'un mavi şişeli Mesmerize parfümüne benzetiyorum aslında bunu. Aklıma hemen o geliyor. O da şekerliydi, ağırdı vs. Masquerade çok ağır olmasa da yazın kullanmak istemem, kışa veya serin havalara daha çok gideceğini düşünüyorum. 50 tl civarıydı diye hatırlıyorum.

2 yorum:

  1. Ben la kosta klasik ve pırayvisi gold kullanıyorum ve ikisine de bayılıyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Privacy ler benim de hoşuma gidiyor. Pembeli olanını kullanmıştım son olarak.

      Sil