17 Temmuz 2018 Salı

Iphone'a Zil Sesi Yükleme 2

Daha önce iPhone için zil sesi yüklemeyi anlatmıştım ama iTunes sürekli güncelleniyor ve bu ayarlar da değişiyor. (önceki konu)

Öncelikle yüklemek istediğimiz zil sesini iPhone uzantılı hale getirmeliyiz (.m4r) Bunun için pek çok websitesi var. Google'da online mp3 kes, dönüştür gibi kelimelerle bir sürü siteye ulaşabiliriz. Ben bu siteyi ve içindeki sekmeleri kullanıyorum. Hem müzik keserken de dönüştürebiliyorum, bilgisayara fazladan program kurmaya gerek kalmıyor.

Zil sesini 40 saniyeyi geçmeyecek şekilde ayarlamalıyız. Uzantısı da .m4r olduysa iTunes'u açıp telefonumuzu bağlıyoruz. Telefon simgesine basıyoruz. Soldaki sekmeler genişleyecek. Ses Tonları sekmesine tıklıyoruz ve daha önceden attığımız zil seslerini görüyoruz. Hiç atmadıysak hiçbir şey görünmez. iPhone'un standart zil sesleri burada görünmüyor çünkü.




Sonra dönüştürmüş olduğumuz zil sesini bulup kopyalıyoruz. Ses tonları sayfasında yapıştırma seçeneği yok o yüzden Ses Tonları sekmesinin kendisine Sağ tıklıyoruz ve Yapıştır diyoruz.





Sağdaki listenin başına yeni zil sesimiz gelecek. Son adım olarak en alttan Eş Zamanla'ya basıp işimizi bitiriyoruz. Telefonda da Ayarlar'dan Ses bölümüne girip yeni zil sesimizi seçeceğiz.

Önceden Ses tonları sayfasına sürükle-bırak yoluyla zil seslerini atabiliyorduk ama o özelliği kaldırmışlar. İyi olmamış. Bu şekilde yapıştırmayı tesadüfen buldum, o da olmasaydı çok darılacaktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder